loading...
دانلود | دانلود رایگان | دانلود نرم افزار
حمایت از سایت ما فقط با یک کلیک

برای حمایت از ما روی تبلیعات زیر کلیک کنید

فقط 3 ثانیه از وقت خود را برای پیشرفت سایت بگذارید

admin بازدید : 245 شنبه 07 آذر 1394 نظرات (0)

دانلود اسپمر انتقال مطالب از گوگل به رزبلاگ :: دانلود روز

daydl.blog.ir/.../Download%20spammer%20transfer%20content%20fro...
۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 30 بلاگ یک سایت خبرخوان فارسی می باشد که در سال 1394 افتتاح شد,سی بلاگ,30blog,دانلود رایگان اسپمر انتقال مطالب از گوگل به رزبلاگ.

اسپمر گوگل به وردپرس رايگان

googlemax.freewp.ir/47/اسپمر-گوگل-به-وردپرس-رايگان/
۲۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. – ۵۲ دقیقه پیش – روز پیش – اسپمر انتقال مطالب به رزبلاگ نیلوبلاگ بلاگ اسکای وردپرس و بیان. … دانلود رایگان نرم افزار ...

دانلود رایگان اسپمر انتقال مطالب از گوگل به وردپرس

googlemax.freewp.ir/39/دانلود-رایگان-اسپمر-انتقال-مطالب-از-گو-3/
۵ روز پیش - ۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. – ۵۲ دقیقه پیش – روز پیش – اسپمر انتقال مطالب به رزبلاگ نیلوبلاگ بلاگ اسکای وردپرس و بیان. … دانلود رایگان نرم افزار ...

اسپمر انتقال مطالب از گوگل به رزبلاگ | بیتوته - خرید محصول

beytote.zepo.ir/post/14323/اسپمر-انتقال-مطالب-از-گوگل-به-رزبلاگ
بیتوته , دانلود فایل,کسب درامد از اینترنت,فروشگاه اینترنتی,فروش فایل های دیجیتالی از قبیل : کتاب های الکترونیکی ، موسیقی ، فیلم ، نرم افزار ، مقاله ، لوح ...

اسپمر انتقال مطالب از گوگل به رزبلاگ | زپوفایل

zepofile.zepo.ir/post/14323/اسپمر-انتقال-مطالب-از-گوگل-به-رزبلاگ
Share. » :: اسپمر انتقال مطالب از گوگل به رزبلاگ. ویژگی های برنامه : انتقال سریع قابلیت نشان دادن جزیات کار کاملا خودکار انتقال از چهار موتور جستجو مطرح جهان.
دانلود رايگان اسپمر انتقال مطلب از گوگل به 3 سرويس وبلاگدهي 26 Apr 2015 اسپمر انتقال مطالب به رزبلاگ نيلوبلاگ بلاگ اسکاي وردپرس و ... 24 Apr 2015.

اسپمر انتقال مطالب از گوگل به رزبلاگ | لند فایل | فروشگاه ...

landfile.ir/post/14323/اسپمر-انتقال-مطالب-از-گوگل-به-رزبلاگ
سرزمین فروش و دانلود انواع فایلها از قبیل:موسیقی- نرم افزار- پروژه دانشگاهی- کتاب الکترونیکی و ....

دانلود رایگان اسپمر انتقال مطالب از گوگل به رزبلاگ | Live ...

nary91-sky.live.safernews.in/.../دانلود%20رایگان%20اسپمر%20انتقال%...
Apr 17, 2015 - دانلود اسپمر انتقال مطالب از rss و گوگل به رزبلاگ. امکانات : دریافت مطالب از آر اس اس سایتها اضافه کردن مطلب بوسیله سیستم تگ یاب گوگل
فروش ربات ارسال مطلب از بينگ به رزبلاگ بيان وردپرس ... مطالب گوگل به بلاگ اسکاي,نرم افزار اسپمر پست بلاگ اسکاي,ارسال پست اتوماتيک به وبلاگ, ...

اسپمر مطالب گوگل برای رزبلاگ - آیتا بلاگ

aytablog.com/page-992293.html
۵۲ دقیقه پیش - روز پیش - اسپمر انتقال مطالب به رزبلاگ نیلوبلاگ بلاگ اسکای وردپرس و بیان. ... دانلود رایگان نرم افزار انتقال مطالب از گوگل به بلاگ اسکای .
admin بازدید : 391 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

Adobe.Flash.Player.Cover پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 15.0.0.167 Final

admin بازدید : 274 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود BitTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. BitTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . BitTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.

BitTorrent.Cover دانلود راحت و آسان از تورنت با BitTorrent v7.9.2 Build 34543

admin بازدید : 270 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

YouTubeGet نرم افزاری همه منظوره می باشد که با این هدف طراحی شده تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید ویدئوهای موجود در سایت یوتیوب را با سرعت بالا و به  آسانی دریافت نمایید، همچنین درعین حال می توانید این ویدئوها را نیز به فرمتهای دلخواه تبدیل نمایید. این نرم افزار قدرتمند با ارائه روشهای چندگانه برای گرفتن ویدئو از سایت یوتیوب، تمام آنچه را که شما نیاز دارید را برآورده می سازد و درعین حال نیز نرم افزار ی کوچک و با قابلیت استفاده آسان می باشد. نرم افزار YoutubeGet پس از دانلود ویدئو ها بصورت خودکار فایلهای فرمت FLV به فرمتهای MP4, 3GP, AVI, WMV, MOV تبدیل می نماید. بنابراین بسادگی قادر خواهید تا ویدئوهای دریافتی را برروی MP4 یا گوشی همراه خود تماشا نمایید.

YouTubeGet.Cover دانلود از يوتيوب با YouTubeGet 6.3.2

admin بازدید : 240 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

FlashFXP نرم افزاری کاملا قدرتمند و حرفه ای در زمینه انتقال دیتا از طریق پروتوکول FTP می باشد. FTP که مخفف File Transfer Protocol می باشد یکی از قدرتمند ترین و سریعترین راه های انتقال اطلاعات در شبکه های رایانه ای می باشد. امروز این پروتوکول و اینگونه نرم افزار ها اکثرا برای انتقال و دریافت اطلاعات وب سایت ها بکار می روند به صورتی که شما با قابلیت کشیدن و رها کردن این نرم افزار می توانید پس از اتصال به سرور, تعداد نامحدودی از فایل ها را انتخاب و به آسانی آپلود نمایید. نرم افزار FlashFXP قابلیت ساخت یک لیست نامحدود از مسیر های اتصال به همراه نام کاربری و کلمه ی عبور را دارا می باشد که به شما این قابلیت را می دهد که پس از ذخیره سازی اطلاعات ورود به پروتوکول مربوطه در هر زمان تنها با یک کلیک به سرور خود وصل شوید و همچنین شما می توانید توسط این نرم افزار به صورت همزمان چند فایل را آپلود نمایید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که این نرم افزار را نسبت به سایر نرم افزار های هم رده متمایز نموده است بالا بودن تعداد کانکشن ها هنگام انتقال اطلاعات می باشد که این قابلیت باعث افزایش سرعت انتقال نیز می گردد.

FlashFXP.Cover مديريت قدرتمند اف تي پي با FlashFXP 5.0.0 Build 3780 Final

admin بازدید : 292 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox 33 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

 

Mozilla Firefox دانلود آخرین نسخه مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 33.0 Final

تبلیغات

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 688
  • بازدید ماه : 688
  • بازدید سال : 89,845
  • بازدید کلی : 491,846
  • تبلیغات