loading...
دانلود | دانلود رایگان | دانلود نرم افزار
حمایت از سایت ما فقط با یک کلیک

برای حمایت از ما روی تبلیعات زیر کلیک کنید

فقط 3 ثانیه از وقت خود را برای پیشرفت سایت بگذارید

admin بازدید : 234 شنبه 07 آذر 1394 نظرات (0)

دانلود اسپمر انتقال مطالب از گوگل به رزبلاگ :: دانلود روز

daydl.blog.ir/.../Download%20spammer%20transfer%20content%20fro...
۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 30 بلاگ یک سایت خبرخوان فارسی می باشد که در سال 1394 افتتاح شد,سی بلاگ,30blog,دانلود رایگان اسپمر انتقال مطالب از گوگل به رزبلاگ.

اسپمر گوگل به وردپرس رايگان

googlemax.freewp.ir/47/اسپمر-گوگل-به-وردپرس-رايگان/
۲۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. – ۵۲ دقیقه پیش – روز پیش – اسپمر انتقال مطالب به رزبلاگ نیلوبلاگ بلاگ اسکای وردپرس و بیان. … دانلود رایگان نرم افزار ...

دانلود رایگان اسپمر انتقال مطالب از گوگل به وردپرس

googlemax.freewp.ir/39/دانلود-رایگان-اسپمر-انتقال-مطالب-از-گو-3/
۵ روز پیش - ۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. – ۵۲ دقیقه پیش – روز پیش – اسپمر انتقال مطالب به رزبلاگ نیلوبلاگ بلاگ اسکای وردپرس و بیان. … دانلود رایگان نرم افزار ...

اسپمر انتقال مطالب از گوگل به رزبلاگ | بیتوته - خرید محصول

beytote.zepo.ir/post/14323/اسپمر-انتقال-مطالب-از-گوگل-به-رزبلاگ
بیتوته , دانلود فایل,کسب درامد از اینترنت,فروشگاه اینترنتی,فروش فایل های دیجیتالی از قبیل : کتاب های الکترونیکی ، موسیقی ، فیلم ، نرم افزار ، مقاله ، لوح ...

اسپمر انتقال مطالب از گوگل به رزبلاگ | زپوفایل

zepofile.zepo.ir/post/14323/اسپمر-انتقال-مطالب-از-گوگل-به-رزبلاگ
Share. » :: اسپمر انتقال مطالب از گوگل به رزبلاگ. ویژگی های برنامه : انتقال سریع قابلیت نشان دادن جزیات کار کاملا خودکار انتقال از چهار موتور جستجو مطرح جهان.
دانلود رايگان اسپمر انتقال مطلب از گوگل به 3 سرويس وبلاگدهي 26 Apr 2015 اسپمر انتقال مطالب به رزبلاگ نيلوبلاگ بلاگ اسکاي وردپرس و ... 24 Apr 2015.

اسپمر انتقال مطالب از گوگل به رزبلاگ | لند فایل | فروشگاه ...

landfile.ir/post/14323/اسپمر-انتقال-مطالب-از-گوگل-به-رزبلاگ
سرزمین فروش و دانلود انواع فایلها از قبیل:موسیقی- نرم افزار- پروژه دانشگاهی- کتاب الکترونیکی و ....

دانلود رایگان اسپمر انتقال مطالب از گوگل به رزبلاگ | Live ...

nary91-sky.live.safernews.in/.../دانلود%20رایگان%20اسپمر%20انتقال%...
Apr 17, 2015 - دانلود اسپمر انتقال مطالب از rss و گوگل به رزبلاگ. امکانات : دریافت مطالب از آر اس اس سایتها اضافه کردن مطلب بوسیله سیستم تگ یاب گوگل
فروش ربات ارسال مطلب از بينگ به رزبلاگ بيان وردپرس ... مطالب گوگل به بلاگ اسکاي,نرم افزار اسپمر پست بلاگ اسکاي,ارسال پست اتوماتيک به وبلاگ, ...

اسپمر مطالب گوگل برای رزبلاگ - آیتا بلاگ

aytablog.com/page-992293.html
۵۲ دقیقه پیش - روز پیش - اسپمر انتقال مطالب به رزبلاگ نیلوبلاگ بلاگ اسکای وردپرس و بیان. ... دانلود رایگان نرم افزار انتقال مطالب از گوگل به بلاگ اسکای .
admin بازدید : 381 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

Adobe.Flash.Player.Cover پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 15.0.0.167 Final

admin بازدید : 339 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

HTML Compiler یک نرم افزار متفاوتی است و ویژگی آن ذخیره صفحات html وب و اجرای آن ها در ویندوز می باشد. این نرم افزار کد هایی از نظیر HTML, CSS, JavaScript, Images, etc به طور کامل پشتیبانی می کند و یکی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار قابلیت ویرایش صفحات ذخیره شده در نرم افزار می باشد. نسخه ای که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم نسخه Poratble نرم افزار بوده و کافیست سریالی که در داخل فایل قرار داده ایم را وارد نرم افزار کرده و اجرا کنید.

 

HTML%20Compiler%202.0 نرم افزار اجرا صفحات اچ تی ام ال در ویندوز HTML Compiler 2.0

admin بازدید : 257 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 افزایش سرعت اینترنت و بهینه سازی اتصال شما با نرم افزار SpeedConnect Internet Accelerator 7.5
همانطور که می دانید در دنیای اینترنت سرعت بسیار مهم است در واقع اگر کاربری سرعت اینترنتی بالاتری را نسبت به سایرین داشته باشد مطمئنآ دسترسی او به حجم اطلاعات خیلی سریعتر صورت خواهد گرفت. همه می دانیم که سرعت اینترنت در ایران چندان مناسب نیست و اکثر کاربران همیشه از این موضوع ناراضی هستند به همین دلیل از روش های مختلفی برای افزایش سرعت اینترنت خود استفاده می کنند مثلآ با استفاده از ترفندهایی که در سایتهای مختلف معرفی می شود تنظیمات رجیستری ویندوز را دستکاری می کنند که شاید در سرعت اینترنت تاثیری داشته باشد و بسیاری از کارهای دیگر که البته شاید برخی از این ترفند ها در سرعت اینترنت تاثیری ایجاد کند اما این ثاثیرات فقط و فقط ظاهری است و در باطن موضوع هیچ تغییری ایجاد نخواهد کرد. به همین منظور امروز  نرم افزاری رابرایتان تدارک دیده ایم که باعث بهینه سازی سرعت اینترنت شما میگردد.
نرم افزار SpeedConnect Internet Accelerator قادر است تا اتصال شما به اینترنت را بهینه سازی کند که نتیجه ی آن افزایش نسبی سرعت اینترنت خواهد بود. در واقع این نرم افزار پس از نصب با ایجاد تغییرات در تنظیمات شبکه تا حد ممکن سعی می کند تنظیمات مربوط به سرعت را در حداکثر مقدار خود قرار دهد که نتیجه ی آن افزایش سرعت اینترنت و بهینه سازی آن خواهد بود. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید میزان دقیق سرعت دانلود و آپلود اینترنت خود را بر حسب کیلوبایت بر ثانیه بدست آورید. این نرم افزار مورد توجه بسیاری از مجله های معتبر سراسر دنیا قرار گرفته است به طوری که اکثر افراد برای بهینه سازی سرعت اینترنت خود از آن بهره میگیرند. شما از این نرم افزار میتوانید در شبکه هایی نظیر Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN استفاده کنید و سرعت آنها را کنترل نمایید. مطمئنآ شما پس از نصب این نرم افزار متوجه این موضوع خواهید شد که سرعت بازکردن صفحات وب سایتها توسط مرورگرتان ، دانلود فایل ، آپلود فایل ، بازی های آنلاین ، ارسال ایمیل ، دریافت ایمیل و ... نسبت به قبل افزایش چشمگیری یافته است.

admin بازدید : 167 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
اطلاع از به روزشدن سایت های مورد علاقه شما با Feedreader 3.14 Final
Feedreader نام نرم افزاری قدرتمند برای خواندن فید ها و آر اس اس سایت ها و وبلاگ ها می باشد . این نرم افزار بدون نیاز به مراجعه از سایت ها شما را به روز شدن سایت هایی که شما لینک فید آنها را در نرم افزار قرار داده اید مطلع می سازد و می تواند مطالب کامل را نیز برای شما به نمایش گذارد . پس دیگر نیازی نیست به سایت های مورد علاقه خود مراجعه کنید !

admin بازدید : 287 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
افزایش سرعت اینترنت و بهینه سازی سرعت توسط NetScream 1.11.23.2009

مشکل سرعت در اتصال به اینترنت مسئله ای است که بسیاری از کاربران اینترنت از آن رنج می برند، این مشکل ممکن است به دلیل تنظیم ناصحیح تنظیمات اتصال به اینترنت، تنظیمات مودم یا موارد دیگر باشد. یکی از بهترین نرم افزارهای بهبود دهنده سرعت مودم نرم افزار نام آشنای NetScream می باشد که سرعت اتصال شما به اینترنت را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد. این نرم افزار سرعت دانلود و آپلود شما را تا نهایت میزانی که مودم شما قادر به انجام آن می باشد افزایش داده و بهبود می بخشد. در واقع این نرم افزار با ایجاد تغییرات مستقیم در رجیستری سیستم و فایلهای سیستمی شما سرعت دانلود و آپلود شما از سریق اینترنت را افازیش می دهد. از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده بسیار ساده آن ونیز سازگاری با تمامی نسخه های ویندوز و نیز یکپارچگی با تمامی انواع اتصالات به اینترنت مانند Dial-Up,DSL,Cable DSL  ، اتصال به اینترنت از طریق اینترنت و غیره می باشد. با NetScream قادر خواهید بود تا موزیکها ، فیلمها و فایلهای مورد علاقه خود را سریعتر از همیشه دانلود نموده و چنانچه از علاقمندان به اجرای بازی های رایانه ای بصورت آنلاین هستید، آنها را سریعتر و رانتر اجرا نمایید.

تبلیغات

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 237
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 960
  • بازدید ماه : 3,166
  • بازدید سال : 64,954
  • بازدید کلی : 466,955
  • تبلیغات